Saturday, January 8, 2011

Brain Tumor Cured Without Surgery

Brain Tumor Cure

From Case record: Nik Omar Homeopathic Medical Centre, Kelantan.

This patient Mr Zahari age 46 yrs has been suffering from severe headache for last one year. He has been taken taken all pain killer but no relief. One evening he fell and unconscious, warded in hospital. After city scan, he was confirmed suffering from 'Brain Tumour' about 1 cm size.

He was coma in hospital for nearly one month.

He surgeon insist for operation and remove the tumor, but the wife refused and this gentleman was discharged and was brought to our medical centre.

After taking careful investigation, we decided to give 12 acu pts at various points.
and continue the treatment for about 12 session once a week.

After three months of treatment the patient was back to normal and all the symptoms clear and now this gentleman is a normal as before.

Bahasa melayu: Rawatan Menajubkan:

Penyembuhan Ajaib: En zahari dari Pengkanaln Chepa. Kelantan telah disahakn oleh doktor mengalami 'Ketumbuhan dalam Otak'. Beliau dibawa ke sebuah hospital berdekatan kerana selalu pitam-pitam, mata kabur dan sakit kepala yang teramat sangat.

Setelah disahkan mengalami ketumbuhan, doktor tidak ada jalan lain, melainkan melakukan pembedahan untuk selamatkan En Zahari.

Isteri Zaharai bertanya peluang sembuh dari pembedahan, kata doktor tipis, kerana risiko besar kedudukan ketumbuhan yang melekat pada bahagian otak.

Isteri En Zahari menolak untuk dibedah dan memohon untuk dibawa pulang, kata orang Kelantan ' Biar Mati di Rumah' dari mati di Hospital.

Dalam perjalanan pulang, isteri Zahari membawa suaminya menemui Dr Nik Omar dan bila diperiksa, Dr Nik Omar Berkata, " Penyakit ini dah agak kritikal, elok bawa ke Hospital"

Kata Isteri Zahari: " Kami bawa kesini untuk mengelak dari pembedahan, doktor pulak suroh kami ke Hospital, sedangkan kami baru saja 'keluar hospital ?'

Kata Dr Nik Omar, " Kita boleh ikhtiar, hanya Allah Yang Menentukannya dan rawatan ini mungkin akan makan waktu yang panjang "

Jawab isteri Zahari," Allhamdulillah, lega bunyinya, kita sanggup tunggu, asalkan doktor sanggup berubat."

Pesakit ini berulang alik dari rumah mereka di Pengkalan Chepa ke Klinik hampir setiap minggu. Dan tidak sampai 5 bulan, pesakit ini sudah sembuh dan dapat bekerja semula.

Sebaik saja sembuh, Pesakit ini pergi ke hospital, doktor di hospital terkejut bertemu semula dengan En Zahari. Anggapan dia En Zahari sudah mati.

Berulang kali doktor bertanya En Zahari " Awak Tak Mati Lagi ??? "
Jawab Zahari." Dak Lagi Tuan !”

Apa Ubat Awak makan, tanya doctor

En Zahari, " Saya berubat dengan Dr Nik Omar, makan ubat Homeopathy dan buat akupunktur dengan dia'

Jawab Doktor, " Ooooo bagus la tu..."

No comments: