Saturday, May 28, 2011

Penyakit Yang Di Sembuhkan Oleh Homeopathy



A Miracle Cure With Homeopathy

Pesakit ini seorang Wanita Melayu:Puan N bt J Umur 50 tahun
Dari Rekod: Pusat Perubatan Homeopathy Dr Nik Omar
118 Jalan Raja Laut, KL

Aduan: Infeksi yang tidak Mahu Sembuh.

Seorang wanita muda berusia sekitar 26 tahun datang ke kelinik saya untuk meminta ubat homeopati, katanya ibunya sakit tenat dan sedang berada di hospital sejak satu bulan yang lepas kerana infeksi jangkitan kuman dibahagian betis kerana terkena paku karat dan daging dibetis burok, bernanah dan daging jatuh sekeping demi sekeping.

Doktor tidak dapat buat apa-apa cuma hanya balut dibahagian infeksi.

Kesian melihat keadaan ibu di wad, anak muda ini datang untk meminta ubat dengan saya. Saya memberi ubat berdasarkan cakapan Si anak tadi. saya memberi Calendula Off diikuti dengan Graphite tid selama 2 minggu.

Seminggu selepas makan ubat homeopati daging yang gugur serta buruk dan busok mula mengering dan melihat tanda-tanda kebaikan.
Melihat keadaan infeksi yang menunjukkan kebaikan, doktor di hospital menyatakan, "

"MakChik bernasib baik, kerana penyakit mak chik menunjukan kebaikan, ini satu keajaiban", kata doktor di hospital.

Memang doktor sendiri akui, satu keajaiban, kerana usaha sungguh-sungguh serta ubat homeopati yang tepat, sesuatu penyakit yang sukar dirawat, menjadi mudah dan dapat disembuhkan.

Pada 29 Ogos 2010 Mak Chik ini datang sendiri, berjumpa dengan saya hanya untuk mengucapkan " terima kasih kerana telah menyembuhkan kesakitannya'
Posted by Acupuncture Malaysia at 6:59 AM

No comments: